Časté dotazy

Zde naleznete odpovědi na časté dotazy

Co všechno péče zahrnuje?
  • ubytování v jedno, dvou a třílůžkových pokojích;
  • pestrou stravu 6x denně;
  • veškeré energie a poplatky;
  • praní a žehlení osobního prádla;
  • pravidelný úklid;
  • zdravotní péči 24 hodin kvalifikovaným zdravotním personálem;
  • péči lékařů v domově ve vlastní ordinaci;
  • aktivizační služby dle individuálně nastaveného plánu;
  • účast na společenských akcích v domově (narozeniny, Vánoce, Velikonoce aj.);
  • zajištění bohoslužeb a duchovních setkání
  • a mnohé další.
Jak je to se stravou v zařízení?

Kvalitní nutričně vyvážená strava a péče odpovídající individuální nutriční potřebě uživatelů.

Vycházíme vstříc individuálním nutričním potřebám obyvatel našeho domova seniorů. Tomu odpovídá dietní systém, který je rozdělen podle zaměření do několika oblastí včetně diabetické a té s nutriční terapeutkou pro konkrétního člověka s jeho nároky na výživu dle zdravotního stavu.

Nutriční péče je zajištěna vzájemnou spoluprací jednotlivých oddělení se stravovacím úsekem.

Samozřejmostí je stravovací provoz s dokumentaci založenou na zásadách HACCP (pravidla a zásady správné hygienické výroby a praxe) a bezpodmínečně nutných požadavcích na hygienu potravin, která je pravidelně aktualizována.

Jaké jsou práva klienta?

Základní práva našich hostů zcela přirozeně odpovídají hlavnímu poslání Domova seniorů Říčany a tím je vytvoření příjemného prostředí pro všechny. To klade nároky na dodržování řádu Domova za podmínek, ve kterých je svobodná vůle našich Klientů na prvním místě. Jejich práva na zdravotní péči a vše, co Domov seniorů Říčany nabízí je samozřejmostní.

Jaké jsou povinnosti klienta?

Povinnosti klienta jsou řízeny domácím řádem. Ten je k dispozici všem klientům a s jeho obsahem jsou před umístěním v našem Domově řádně seznámeni.

Můžu své známé v domově navštívit?

Své blízké a známé můžete navštívit po celý den sedm dní v týdnu. Pokud bydlí na sdíleném pokoji, berte při návštěvě prosím ohled na jejich spolubydlící.

Jak se k Vám dostanu?

Pokud přijedete autem můžete využít parkoviště přímo u budovy.

V případě MHD je nám nejblíže autobusová zastávka Říčany, Voděrádky. Jízdní řád autobusu Modrá linka 289 003 a jízdní řád autobusové linky 428

Kolik péče u vás stojí?

Moc dobře si uvědomujeme, že potřebujete znát celkové náklady za pobyt Vašeho blízkého. Pro bližší informace prosím kontaktujte naše sociální pracovnice na tel. č. +420 735 755 513, +420 735 755 514 nebo +420 734 346 052.

Rovněž doporučujeme sjednání osobní schůzky přímo v našem zařízení. Někdy je těžké se bez osobní návštěvy zařízení rozhodnout, a proto jsme Vám plně k dispozici a rádi Vám naše zařízení osobně odprezentujeme a zodpovíme všechny Vaše dotazy, které se budou týkat provozu a zajišťování služeb pro naše klienty. K vidění bude samozřejmě vzorový pokoj.

Je v ceně zahrnut příspěvek na péči?

Příspěvek na péči v této částce zahrnut není. Příspěvek na péči dle zákona přechází na poskytovatele péče, kterým je společnost DS Říčany s.r.o..